Informace k otevření školy dne 25.5.2020
Dobrý den,
milí rodiče, zákonní zástupci, milí žáci.
Ve stručnosti přikládám organizaci a personální zajištění výuky na období od 25.5. 2020 – 30.6.2020 tak, jak jej schválila pedagogická rada dne 20.5.2020, a to na základě platné legislativy v oblasti mimořádných opatření v boji proti COVID 19. Manuál MŠMT jsem zde již dříve přiložil a je platný.
Pedagogická rada na svém zasedání schválila následující organizaci výuky:
- Žáci budou rozděleni do tří stálých skupin tak, jak to určuje manuál MŠMT. Nesmějí se míchat ani spojovat mezi sebou, jejich struktura je neměnná i v jídelně v době oběda a ve školní družině
- Skupina – 1. ročník, 12 žáků
- Skupina – 2. a 4. ročník, 15 žáků (11 +4)
- Skupina – 3. a 5. ročník, 12 žáků (7 + 5)
7:30 – 7:55 – otevření hlavního vchodu školy, dezinfekce a měření teploty žáků
Dozorující učitelé dohlížejí na dodržování rozestupů mezi dětmi a kontroluji nošení roušek dle manuálu MŠMT v budově školy. Žáci vstupují do budovy školy průběžně a bez zdržování se přesouvají do šaten a následně do tříd, které jim jsou určeny. Dohled u hlavního vchodu provádí p. Voneš a ředitel školy, případně jiný pedagogický pracovník určený ředitelem. (měření teploty, dezinfekce, kontrola roušek, vstup povolen pouze dětem)
7:55 – 11:35 – škola uzamčena a probíhá výuka dle schváleného dočasného rozvrhu na období od 25.5. – 30. 6. 2020, rozvrh je přílohou 1.
– dohled na chodbách zajišťuje pedagogický pracovník dle organizačního rozpisu ze dne 1.9.2019
– dezinfekce kontaktních míst (kliky, vypínače, zábradlí, kohoutky, odpadkové koše atd.)
– úklid 1x denně, dle potřeby i vícekrát
– v době přestávek pobyt venku před třídami, sedací nábytek žákům do venkovních prostor zajistí personál školy
11:35 – 11 : 40 – přesun žáků do oddělení školní družiny
11:40 – 12:50 – výdej obědů po skupinách dle tiskopisu, který je přílohou 2, pedagogický dohled zajišťuje také rozdání příborů a
nápojů dětem
12:50 – 15:00 – provoz 3 oddělení školní družiny: Královcová, Soukupová, Jandová
Pedagogická rada bere na vědomí:
- Odhlašování a omlouvání žáků z dopoledního bloku (výuky) do 3 dnů, z oběda do 7:00 a ze školní družiny do 8:00, vše zůstává jako za běžného provozu.
- Povinnost rodičů nahlásit závazně žáky, kteří budou chodit do školy k 18.5.2020 a doložit potvrzení o bezinfekčnosti do 8:00 do 25.5.2020. Nesplněním některé z těchto povinností nebude žákovi umožněn vstup do školy.
- Pitný režim není možné zajistit v průběhu dopoledního bloku, žáci si budou nosit pití z domova v dostatečné míře, stejně tak i svačinu.
- Děti mohou na oběd pouze v době určené jejich skupině. (Pokud má dítě kroužek v ZUŠ a nemohl by jít na oběd se svojí skupinou, odhlásí se z oběda.)
Rozvrh 2019-2020 Rozvrh 2019-2020
Případné dotazy k výuce a organizaci Vám rádi zodpovíme. Dotazy k výuce a k domácí přípravě Vám také zodpoví jednotliví učitelé. Všem děkuji za pomoc, za trpělivost a za výbornou spolupráci. Doufám, že to již do 30.6.2020 zvládneme bez problémů a že to ustojíme ve zdraví a v pohodě.
Děkuji za pozornost.
S pozdravem
Oríšek Martin
ředitel školy